خوروش: از وضعيت بازيکنان پرسپوليس متاثرشدم
 
کلبه فراقط!!!
چهار شنبه 5 مهر 1391برچسب:, :: 10:0 بعد از ظهر ::  نويسنده : عرفان       

سرپرست تيم فوتبال سپاهان گفت: هر بازيکني از نيمکت‌نشيني نارحت است و صادقي هم به همين دليل ناراحت شده است.


  رسول خوروش در مورد آمادگي سپاهان براي بازي فردا مقابل ملوان عنوان کرد: براي اين بازي محمدرضا خلعتبري را به دليل محروميت در اختيار نداريم اما ساير بازيکنان مشکلي براي بازي ندارند.


وي در خصوص ناراحتي محمدباقر صادقي از نيمکت نشيني در سپاهان و اعلام جدايي از تيم در نيم فصل از سوي وي، گفت: او در تيم حرفي از اين مسئله نزده و ما هم از روزنامه‌ها چنين خبري را خوانديم. اصولا هر بازيکني که روي نيمکت قرار مي‌گيرد ناراحت مي‌شود. صادقي مصدوم شد و پس از مصدوميت هم تمرينات خوبي نداشته است. اين تشخيص سرمربي است که چه بازيکني بازي کند.


خوروش در ادامه در مورد سفر نويدکيا به آلمان گفت: محرم از ناحيه کمر مشکلاتي دارد که باعث شده تا آمادگي صددرصد نداشته باشد. او در تعطيلي ليگ مي‌خواهد سفري دو روزه به آلمان داشته باشد تا نزد پزشک خود تست جديدي انجام دهد.


سرپرست تيم سپاهان در مورد اطلاعيه باشگاه سپاهان در ارتباط با حواشي بازي با پرسپوليس گفت: بهتر است در اين زمينه صحبتي نکنيم تا نتيجه آزمايش‌ها اعلام شود. ما هم وقتي وضعيت بازيکنان اين تيم در رختکن را ديديم متاثر شديم؛ اما اين اتفاق درون تيمي بوده است و ربطي به سپاهان ندارد.


وي در مورد جذب مدافع عنوان کرد: دو سه بازيکن آسيايي را مدنظر داريم اما اگر قرار باشد بازيکني جذب شود در نيم فصل اين اتفاق مي‌افتد.

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
درباره وبلاگ

سلام.خوش اومدین .برای داشتن وبلاگی بهتر به انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز احتیاج دارم.چنانچه مطلبی دارین به اسم خودتون و در بخش خاصی در وبلاگ ثبت میشه
موضوعات
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان کلبه فراغط و آدرس erfanak618.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان